Facebook app voor Greenpeace

Vorig artikel Volgend artikel

Tientallen veelbelovende filmmakers maakten speciaal voor Greenpeace hun eigen korte film over een betere wereld. Fortress Social Branding ontwikkelde een Facebookapplicatie waarbij Greenpeace fans via een draaicarrousel de tien beste filmpjes kunnen bekijken, raten en een reactie kunnen achterlaten. Fans én filmmakers maken kans op unieke prijzen.

De Greenbusters Award app is volledig geïntegreerd binnen de Greenpeace Facebookpagina. Hier presenteren de tien uitgekozen filmmakers hun inzending. Stemmen kan door de leukste en beste video te ‘liken’. De meest oprechte, grappigste of leukste comment maakt kans op een testrit in één van de beroemde Greenpeace rubberboten. Ook de maker van jouw favoriete filmpje kan in de prijzen vallen. Degene met de meeste ‘likes’ wint de officiële Greenpeace Greenbusters Award en een video-opdracht voor Greenpeace. De video’s zijn binnengekomen via Brandfighters.

Marloes de Hooge

Marloes is editor in chief van DutchCowboys en Travelvalley. Ze is gek op schrijven, reizen en hardlopen. Momenteel werkt ze aan haar eerste boek, een...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies