Algemeen01.09.2014

Heineken Cities of the World campagne laat je steden ontdekken op een speciale manier


Open de fles, open de stad

De Heineken Cities of the World campagne is bedoeld om mannen te inspireren om op ontdekking te gaan in hun eigen stad, naar de verborgen pareltjes, om zo nieuwe avonturen te beleven.

Open Amsterdam

Onderstaande video laat zien dat er ook in Nederlandse steden vele avonturen te beleven zijn. Het maakt niet uit in welke stad je ook komt, er zijn altijd genoeg plekken te vinden die je nog niet kende of waar je nog nooit eerder bent geweest.

De eerste video in deze serie is Amsterdam. Aan de hand van rapper Sef, een expert van Amsterdam bij uitstek, worden twee nietsvermoedende jongens die werkelijk niet weten wat hun te wachten staat worden langs de tofste, nieuwste en coole plekken van Amsterdam geleid. Met behulp van een stapeltje business cards en wachtwoorden moeten ze deze locaties zelf zien te vinden en ontdekken. Elke locatie herbergt verrassingen waarbij de jongens worden getest op hun vindingrijkheid, spontaniteit of stalen zenuwen. Aan het eind wacht hun nog een grote verrassing.

Wil je zelf mee doen met deze te gekke campagne, ga dan nu naar
de actiesite waar je alleen je geboortedatum nog moet invullen, wat daarna komt … laat je verrassen!

masthead-HNK-920x600_logo_links
masthead-HNK-920x600_logo_links