De winterbanden mogen nu toch wel onder de auto vandaan. Het is lente, dus weer lekker rijden op zomerbanden. De ANWB heeft weer de zomerbanden-test uitgevoerd, en de resultaten zijn verrassend. 36 banden zijn getets,...